بازنشستگی تعلیق مرسدس بنز

تعویض هوا تعویض هواپیما پورشه cayenne

برلین – شد علاقه مندان به خودرو با امکانات راضی نمی داخل سالن ماشین سرگرمی راضی نیست با وجود اهمیت آنها، همراه با سرعت که در آن رانندگان برای جوانان قرار می گیرند، اما اولین چیزی که در مورد مراقبت تکنیک های ایمنی و ایمنی است.

سیستم تعلیق در خودرو یکی از عوامل کلیدی مهم مؤثر بر امنیت مسافران و انتخاب مناسب برای مسافران، با توجه به خواسته های شخصی، و تفسیر با ماشین به مرحله جدیدی از توسعه بر اساس تکنیک های مدرن و سنسور است که نظارت بر موقعیت های رهبری و دولت از جاده به طور مداوم، و کار در هماهنگ کمک فنر بسته به سیستم های رسیده برای موقعیت های مختلف در خیابان ها.

نظر به نظر می رسد هماهنگ سیستم های مختلف، مانند “من یک Q م” و یا “DCC” و یا “Manettik سوار” یا “فعال برنج های کنترل”، عناوین و اتخاذ ایده اولیه این است برای تنظیم سختی از سپر و یا ماشین با این روش به طور خودکار با توجه به موقعیت رانندگی، دادن ماشین سواری راحت تر یا بیشتر ورزشی عملکرد بعدی به ارائه عوامل ایمنی و امنیت بیشتر در هنگام رانندگی، اما این فن آوری های جدید افزایش هزینه در حالی که افزایش وزن از ماشین است که به نفع مصرف سوخت است.

هلموت کلاین، متخصص مرکز فنی باشگاه خودرو آلمانی، گفت که این تکنولوژی جدید به بسیاری از ویژگی های خودرو که مربوط به ایمنی و آسایش است، رسیده است. او گفت که کارشناس آلمانی که این روش تضمین می کند مسافران به ارائه بالاترین درجه ای از راحتی با توجه به بدن لرزش و تمایل به نوسان در نوبت، که چرخ بار و لاستیک حمل و در نتیجه ایمنی مسافرین در کل تاثیر می گذارد، در حالی که تعلیق جبران تطبیقی ​​این تعادل را به سیستم بعضی اوقات

در دسترس از سیستم های تعلیق فعال و دیگر زمینه مقررات راهنمایی و رانندگی، با توجه به به طور مستقل به شرایط و یا راننده را از ماشین رانندگی به انجام این عملیات خود را انتخاب سیستم مناسب از گزینه های موجود اقتباس شده است. این در مدل های آئودی از طریق عملکرد “Drive Select” و با مرسدس از طریق Agility Select و با BMW از طریق کلید رانندگی سرگرم کننده انجام می شود.

Kaibintech rubber sleeve bladder for air spring

Kaibintech rubber sleeve bladder for air spring shock absorber air strut

فن آوری های جدید با توجه به ارتعاش بدن و چرخش در چرخش، بیشترین راحتی را ارائه می دهند
وی با اشاره به استفان Aehl، یک کارشناس با معاینه فنی بدنه خودرو (COS)، که کمک فنر شامل یک شیر کنترل الکترونیکی برای تنظیم فرایند جریان نفت، با توجه به جریان نفت از مقدار لوله کمک فنر به دیگر تنظیم شده است سختی به عنوان ویژگی های لوله جاذب جذب و همچنین آنچه که شناخته شده .

آلمان آئودی توضیح داد که سیستم، شناخته شده به عنوان “Manettik راید” ارائه می دهد یک اثر مشابه، که در آن روغن حاوی ذرات مغناطیسی تحت تلاش میکروسکوپی برای جلوگیری از جریان از طریق کانال های پیستونی روت.

مزایای عرضه شده توسط این سیستم بعدی به ارائه فاکتورهای ایمنی بیشتر این است که به راننده این امکان را به انطباق سیستم رانندگی در هنگام رانندگی، با توجه به تمایل، آیا ورزش یا هر وضعیت دیگر با توجه به تنظیمات شخصی.

استانداردهای راحتی یا ویژگی های ریاضی ارائه شده توسط تعلیق از یک شرکت به یک دیگر و از یک دسته به دسته دیگر متفاوت است. به عنوان مثال پرچ توجه مرسدس بر روی جنبه های راحتی ارائه شده توسط “سحر و جادو کنترل پدی” سیستم، که در آن دوربین استریو بررسی مسیر از ماشین و اطلاعات لازم برای سیستم هدایت به روند تنظیم برای هر واحد از درایو سپر به عنوان مورد نیاز، اعم از سختی یا نرمی است که، که این به شدت کمک می کند تا رهبر ماشین را به عنوان مسیر کوچک به عنوان امکان پذیر است.

به دلیل علاقه در آلمانی پورشه در درجه اول بر روی ویژگی های ریاضی متمرکز، سیستم (پورشه فعال Csponcion Manajmnt)، شناخته شده برای ب کوتاه (PASM) به طور مستمر قدرت را تنظیم کنید به کمک فنر با توجه به سبک رانندگی و شرایط جاده.

استانداردهای راحتی یا ویژگی های ریاضی ارائه شده توسط تعلیق از یک شرکت به یک دیگر و از یک دسته به دسته دیگر متفاوت است
علاوه بر این، تنظیمات بین حالت رانندگی “راحت ورزش” و موقعیت “سخت تر ورزش” با یک دکمه در داشبورد خودرو صورت می گیرد.

او توضیح داد هلموت کلاین آلمانی باشگاه خودرو “یک DE یک سی ان ان که” گسترش تعلیق است که به سیستم تطبیقی ​​حالت رانندگی راحت و ورزشی، که به پشتیبانی از طراحی چشمه در وهله اول به حمل محور و چرخ ها و چگونه به انجام توزیع این بار محدود شده است. طراحی مسیر چشمه های بزرگ یا کوچک، باعث می شود که آنها در یک قاب تنگ حرکت کنند.

متخصص کاش ایهل گفت: “تنها چیزی که تنظیم می شود، جذب شوک، نه چشمه است.”

از سوی دیگر، سیستم های تعلیق پذیری دارای نقایصی هستند. این نوع سیستم ها نیاز به فضای نصب بیشتر از گروه های تعلیق نرمال دارند.

بزرگترین ناکامی این طراحی پیچیده ای از این گیربکس های شوینده است که در قیمت های بالای آنها با قیمت حدود 1،000 یورو بر قیمت ماشین نشان داده شده است.

Share this post


Online Service
Live Chat